Magazine-Avantages.fr

Best verkopende maandblad voor vrouwen

Voor optimistische vrouwen die op zoek zijn naar feel-good oplossingen. Avantages lezeressen staan energiek in het leven en hebben een positief wereldbeeld. Avantages is een booster voor vrouwen die verantwoord willen consumeren.

De Feel Good spirit

Avantages brengt flexibiliteit en optimisme in het leven van vrouwen. De site helpt de lezeressen met nuttige tips om zich weerbaar op te stellen in een grauwe wereld en depressieve gevoelens af te wenden en/of te overwinnen. Door de keuze van artikels, gericht engagement en doelstellingen anticipeert Avantages op de nieuwe consumentenervaring die plezier en verantwoord consumeren combineert.


Marmiton

Passie voor koken

Marmiton is het grootste digitale merk in Frankrijk dat zich richt op voeding en koken. Met zo’n 70.000 recepten heeft Marmiton sinds de lancering ernaar gestreefd om koken toegankelijk te maken voor iedereen en de liefhebbers van de wereldkeuken te verenigen met hun gedeelde passie voor koken.

Delen van recepten en kooktips

Marmiton is in de loop der jaren uitgegroeid tot een community van miljoenen mensen die hun recepten, kooktips en favoriete eten graag bespreken en delen. Daarenboven is Marmiton ook een app met dagelijkse receptideeën, video’s en tutorials en een zoekmachine die je helpt om honderden verschillende recepten te vinden.

Marmiton magazine & shop

Marmiton is ook beschikbaar in gedrukte vorm. Het magazine verschijnt om de twee maanden en bevat de beste seizoensrecepten op basis van telkens een ander thema. Je vind er ook exclusieve inhoud, waaronder specials zoals “Bien Manger” boekje (eet goed).

Marmiton heeft een online winkel waar u kookgerei, bakblikken, huishoudlinnen, een breed scala aan cadeaus, Marmiton receptenboeken en het Marmiton Magazine kunt kopen.


AuFéminin

Vrouwen boven alles

AuFeminin is ’s werelds grootste uitgever van content en communities voor vrouwen en is actief op alle platformen (websites, mobile, tablets, TV, print).

Aufeminin is de afgelopen jaren door NetObserver® uitgeroepen tot het favoriete Franse vrouwenmerk en brengt een gemeenschap van vrouwen samen over onderwerpen als mode, ouderschap, schoonheid, koken, nieuws en entertainment.

Sterke waarden en sociaal engagement

De inhoud en activiteiten van de aufeminin groep staab voor volgende universele waarden:

  • Vrijheid van meningsuiting
  • Eerbied voor de mensenrechten, de rechten van de vrouw en de rechten van het kind
  • Diversiteit en gelijkheid van mannen en vrouwen
  • Toegang tot gezondheidszorg, onderwijs, cultuur, informatie en digitale technologie
  • Bescherming van de privacy en persoonlijke informatie

Gedreven door dit engagement streven de aufeminin media ernaar om alle sociale kwesties in hun redactionele platforms te integreren.

De ‘Club des Expertes’ is een community van vrouwelijke experts die met aufeminin samenwerken om wekelijks producten te testen (schoonheid, voeding, mode) en hun ervaringen te delen.

Aufeminin sterk vertegenwoordigd op verschillende sociale netwerken:
Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, LinkedIn, Pinterest, YouTube en Tik tok.


Doctissimo.fr

Gezondheid boven alles

Doctissimo is ontstaan is als een infosite over gezondheid in 2000 na de ontmoeting tussen twee artsen met een uitgesproken wil om duiding te geven aan de patiënt in een complexe medische en paramedische wereld. Vandaag is Doctissimo veel meer dan een gezondheidssite, die zowel het gezin, welzijn als schoonheid aan bod laat komen.

Website met interactieve database

De website bevat een interactieve database met maar liefst 10 grote thema’s: Gezondheid, Geneesmiddelen, Zwangerschap & Baby, Psychologie, Voeding, Schoonheid & Mode, Conditie & Sport, Seksualiteit, Culinair en Natuur.

Doctissimo bevat allerlei toepassingen en diensten (blogs, privéaccounts, fora, …) waarmee de uitgebreide community elke dag zijn mening kan ventileren … en zo de enorme hoeveelheid beschikbare informatie van deze online gezondheidsencyclopedie dagelijks doet groeien.


De kerncijfers

Doctissimo is de onbetwistbare marktleider op het vlak van online gezondheidsinfo in Frankrijk (1 op 4 van de Franse internetgebruikers surft maandelijks naar Doctissimo) en Franstalig België (vertegenwoordigt op zijn eentje nagenoeg het volledige Franstalige publiek met betrekking tot gezondheid).

Entertainment-today.be

Vlaams & internationlaal showbizz nieuws

Entertainment Today is de zustersite van Showbizzsite. Samen vormen ze de referentiesite in Vlaanderen wat betreft de binnen- en buitenlandse showbizz, artiesten en optredens.

Je vindt er de meest recente inhouden van je favoriete Vlaamse soaps en programma’s, maar ook nieuws over het dagelijkse leven van de Bekende Vlaming.

Entertainment nieuws sinds 2014

Entertainment Today is sinds 2014 de referentie voor al je showbizznieuws uit Vlaanderen en Nederland. Met rubrieken als: Shownieuw, Radio, Televisie, Theather, Film & Litteratuur en Vrije Tijd dekt de site een breed gamma een entertainment in België, maar ook Nederland.

Sinds de zomer van 2019 is er een samenwerking met Showbizz site waarbij beide sites samenwerken om zo elk nog meer informatie uit de Showbizz en Entertainment wereld aan hun bezoekers aan te bieden.


Fémina.fr

Dynamische lifestyle magazine

Femina is het toonaangevende lifestylemagazine en digitale merk voor vrouwen. Het succes is gebaseerd op de band met de ‘echte’ vrouw, op elk gebied van haar leven.

Vrouwen onder elkaar

Femina.fr biedt aantrekkelijke content in een sfeer van “vrouwen onder elkaar”.  Deze website is bijzonder populair bij Franstalige surfers en is opgebouwd rond drie pijlers: nabijheid, uitwisseling en vooral interactie met de bezoeksters.    Via een constante dialoog, aangevuld met interventies van 5 grote experts gespecialiseerd in de thema’s van de website (Mode, Psy, Seks, Gezondheid en Familie), kan iedere vrouw op Femina.fr een antwoord vinden op al haar vragen. Dat geldt des te meer voor het ‘Forum des Féminautes’, een ontmoetingsplaats voor duizenden surfers op zoek naar een antwoord op hun dagelijkse vragen.


Tête à modeler

Tips voor ouders om je kids te amusren

Tête à modeler is de referentiesite voor ouders om de kinderen bezig te houden met edutainment activiteiten en om de ouder-kind relatie te verrijken.

De site voor de ouders op het web

Tête à modeler biedt meer dan 20.000 activiteitenbladen om de ontwikkeling van kinderen van 0 tot 12 jaar te ondersteunen.

De inhoud van de site is aangepast aan de leeftijd van de kinderen en er zijn speciale folders voor grote jaarlijkse wederkerende evenementen (Kerstmis, Pasen, Moederdag, Terug naar School, enz.).

Tête à modeler dekt alle thema’s die verband houden met de leefwereld van het gezin: doe-het-zelf / Kleuring / Kinderen / Baby / Onderwijs / Gezondheid / Koken / Ecologie / Zwangerschap / Winkel / Video’s / Blog

.


De familiekeuken

Supertoinette is een Franstalige kooksite met meer dan 50.000 thuiskookrecepten, honderden tips en trucs, en productbladen om alles te leren over koken en ingrediënten.

De website van de familikeuken, alles in beeld!

Het recept voor succes voor supertoinette.com? Het zijn ongetwijfeld de 15.000 traditionele recepten, toegankelijk voor iedereen, eenvoudig, volledig in foto’s en dus beproefd en geproefd! Supertoinette.com heeft een familiale keuken die toegankelijk is voor iedereen met duizenden gemakkelijk te maken recepten.

Het forum supertoinette.com biedt ook 50.000 recepten van internetgebruikers als aanvulling op de “Toinette”-recepten!

Secties: Fotorecepten / De grote klassiekers / De dieetkeuken / Snelle recepten / Koken feiten / Tips en Trucs / Koken woordenlijst


Eurekasanté.fr

Algemene medische informatie

EurekaSanté van VIDAL biedt de referentie-informatie over ziekten en de behandeling ervan. Meer dan 200 veel voorkomende ziekten, meer dan 6000 gedetailleerde medicatiebladen en alle details over het innemen van medicijnen, vaccinatie…

Gecertificeerde informatie

Meer dan 200 pathologieën, 4.000 eigen en exclusieve parafarmaceutische productfiches beschikbaar in de apotheken, 11.000 geneesmiddelen.

Betrouwbare inhoud: de uitgevers vertrouwen op de officiële teksten die de medische praktijk in Frankrijk structureren: Aanbeveling van de HAS/Avis de l’ANSM. Bijgewerkte inhoud van voedingssupplementen in overeenstemming met de wetgeving.

Gecertificeerde informatie die de inhoud valideert in termen van betrouwbaarheid en kwaliteit. Een volledige inhoud, georganiseerd in 8 secties: Drugs / Parafarmacie / Ziekten / Zwangerschap & Kinderen / Voeding / Sport / Reizen / Nieuws


Cosmopolitan.com

The number 1 Millenial brand

Cosmopolitan helpt miljoenen vrouwen om het beste uit zichzelf te halen en hun leven te leiden op de manier waarop zij dat willen. Cosmopolitan inspireert en motiveert met persoonlijk en hands on advies op het gebied van beauty, fashion, health, liefde en sex.

De Cosmo vrouw is een Fun, Fearless, Female die zich verbonden voelt met het sterke empowerment merk Cosmopolitan. Ze vindt het belangrijk om het beste uit zichzelf te halen en zich goed te voelen. Door zichzelf goed te verzorgen- zowel op uiterlijk als op health gebied – voelt ze zich sterker en kan ze de wereld aan.

Life improvement platform

Cosmopolitan is wereldwijd het grootste glossy magazine voor Sterke, Slimme en Sexy vrouwen. Elke maand alles over liefde, relaties, carrière, gezondheid, uitgaan, beauty, mode, reizen, spraakmakende interviews met celebrity’s en nog veel meer! Cosmopolitan makes the best of you, elke maand weer.

Cosmopolitan is het grootste life improvement platform voor de Millennial vrouw.  Een platform dat vrouwen helpt en inspireert hun lifegoals te bereiken. Persoonlijke doelen van Millennials vormen het uitgangspunt bij alles wat we doen. We help young women to stand stronger in life.

Kerncijfers

  • De Cosmo-vrouw is een fun, fearless female die zich verbonden voelt met het sterke empowerment-merk Cosmopolitan.
  • Ze vindt het belangrijk om het beste uit zichzelf te halen en zich goed te voelen. Door zichzelf goed te verzorgen – zowel op uiterlijk als op health gebied – voelt ze zich sterker en kan ze de wereld aan.
  • De Cosmo-vrouw waardeert vriendschap en relaties met anderen enorm. Ze ziet het belang van het goed zorgen voor de wereld in, zolang het op een low key-manier haalbaar is.
  • De Cosmo-vrouw is sterk geïnteresseerd in: beauty & personal care, mode & -trends en events.
  • De Cosmo-vrouw besteedt meer geld dan haar omgeving uit aan: cosmetica, kleding en vakanties.

Scholieren.com

Hulp voor scholieren

De redactie van Scholieren.com helpt je door je middelbare schoolperiode te komen. Check de blog voor toffe video’s en schrijfsels.

Boekverslagen en samenvattingen online

De grote publiekstrekker van Scholieren.com is de database met boekverslagen, werkstukken, samenvattingen en meer. Daarnaast vind je op Scholieren.com ook een blog met dagelijkse verse posts van scholieren die schrijven over hun leven, een videoplatform, een speciale eindexamenpagina en meer.


ELLE

ELLE is intelligent en neemt mode serieus

Mode is immers veel meer dan labels alleen: een vorm van kunst, toekomstvisie of maatschappijkritiek. Daarbij is ELLE praktisch en geeft ze een duidelijke, draagbare vertaling van trends & catwalks, door high end met high street te mixen. Want niet iedereen wil of kan zich van boven tot onder behangen met designerkleding. Waar ELLE in uitblinkt: relativeren en amuseren, in witty columns, opinies en reportages.  

Pebble Media biedt de Belgische bezoekers aan op Elle.fr

ELLE = MODE = ELLE

De Franse oprichtster Hélène Lazareff zei het al in 1945: “ELLE is all about creating appetite”. ELLE is het grootste modeblad ter wereld, waarbij mode ook staat voor beauty, uitgaan, hotspots en hot people. De redacteuren zijn er 24/7 mee bezig en staan model voor de doelgroep: hoogopgeleide vrouwen (en vooruit, 1 man) die in de stad wonen en werken, veel reizen, uitgaan en gek zijn op mode. ELLE weerspiegelt de tijdgeest en de belevingswereld van haar lezeres en is always in the know.

Onder supervisie van de plaatselijke redacties en via 4 grote thema’s (Mode, Beauty, Maatschappij en Actualiteit) volgt de nieuwe ELLE.be alle huidige trends en biedt het surfers een echte ‘Belgische’ kijk op de nationale en internationale vrouwelijke actualiteit.  

ELLE is INSPIRATIE , ASPIRATIE , NOOIT ALLEDAAGS OF GEWOONTJES


Showbizzsite.be

Vlaams & internationlaal showbizz nieuws

Showbizzsite.be is de referentiesite in Vlaanderen en ver daarbuiten die je dagelijks het beste nieuws brengt van de binnen- en buitenlandse showbizz, artiesten en optredens.

Je vindt er de meest recente inhouden van je favoriete Vlaamse soaps en programma’s, maar ook nieuws over het dagelijkse leven van de Bekende Vlaming.

Voor en door Vlaamse Showbizz fans

Showbizzsite.be is een site gemaakt voor en door Vlaamse Showbizz fans. Oorspronkelijk gegroeid van een site die enkel aandacht had voor Vlaams muzikaal talent, naar een volwaardige site over alle aspecten van de showbusiness en dus niet alleen het muzikale aspect.

Vandaag kan je op de site terecht voor een zeer uitgebreid showbizz nieuws van binnen- en buitenland, maar ook voor informatie van je favoriet soap, bio’s van artiesten, foto’s van Vlaamse evenementen zoals première van een musical of film, maar sinds kort ook zelfgemaakte video reportages.


MagicMaman.com

Alles voor de Super-Mama

Wat jonge (of toekomstige) moeders ook meemaken, MagicMaman geeft een schat aan nuttige informatie die de moeders helpen om de verschillende vroege levensfasen te begrijpen. Er zijn zoveel vragen over zwangerschap, eetgewoonten, opvoeding, verzorging, … MagicMama(n) probeert ze allemaal klaar en duidelijk te beantwoorden met artikels verdeeld in 5 grote chronologische categorieën (van de kinderwens tot het omgaan met een 18-jarige).  

Advies van moeders voor moeders

En wat is er nu beter dan het advies van andere moeders? Je krijgt als bezoeker een antwoord op al je vragen, vindt er tal van artikels geschreven door communityleden en kan je ervaringen delen met andere mama’s op de verschillende forums van de website.    

MagicMaman biedt echter meer dan louter informatie. De website verwent trouwe bezoekers met ontspanning via allerlei wedstrijden, online spelletjes en kortingsbonnen. Bezoekers kunnen zelfs rechtstreeks online bestellingen plaatsen. Dit alles maakt van deze website een onmisbare omgeving voor elke jonge (of toekomstige) mama.

Secties: Magicmaman TV / Conceptie / Zwangerschap / Voornamen / Baby / Kind en tieners / School / Vrouw / Praktijk / Recepten / Thuis / Winkel / Tovenaars TV / Conceptie / Zwangerschap / Voornamen / Recepten / Thuis / Winkel