Public.fr

Opkomende beroemdheden

Public richt zich op opkomende beroemdheden, met een mix van promotie en entertainment. Nabijheid tot de sterren, interviews en verhalen in plaats van schokkende onthullingen.

Public Magazine

Het magazine waarop de site is gebaseerd levert je wekelijks je dosis verhalen van de grootste beroemdheden en de heetste roddels, manieren om je garderobe te updaten met de nieuwste trends op een budgetvriendelijke manier. Stijlanalyse, winkelideeën geïnspireerd door beroemdheden die de lat hoog leggen en schoonheidsadvies om met je look te spelen, plus primeurs, interviews, sappige exclusieve beelden… Publiek brengt je het beste van de buzz en helpt je topmode en -schoonheid te vinden!

Public website

Public.fr is een entertainment site voor de millenials en vooral voor iedereen die geïnteresseerd is in people nieuws. Deze site, opgebouwd rond 4 thema’s (grafisch, technisch, redactioneel en reclame) voldoet aan de verwachtingen van Feminials op een jonge, soms oneerbiedige maar altijd respectvolle toon. Tot slot onderscheidt het zich door zijn moderne en overzichtelijke vormgeving, een vereenvoudigde toegang tot de inhoud maar ook meer vrouwelijke artikelen met een hoge toegevoegde waarde voor Publinautes en vooral favoriete thema’s: ster, TV, royalty, mode, schoonheid.

People: Alle primeurs van Franse persoonlijkheden bekend bij het grote publiek: Laeticia Hallyday, Karine Ferri, Karine Le Marchand, Sophie Davant, Laura Smet, David Hallyday, Iris Mittenaere, enz… maar ook op leden van royalty’s of influencers.

Beauty: Kappers, make-up, huidverzorging, diëten, nagelkunst: Public geeft je tips om u in deze gebieden mooi te voelen met advies van Youtubeuses en sterren op het gebied van schoonheid.

Mode: Public.fr ontcijfert de laatste modetrends door middel van de flagship secties: Star looks, Fashion Coaching, Instaglam, In de kleedkamer van … of Fashion Brigade.

TV: Public volgt en becommentarieert al het laatste nieuws op Reality TV, tv-series of tv-shows zoals TPMP, L’amour est dans le pré, Mariés au premier regard, enz.

Popcultuur: Bioscoop, Muziek, Boeken, Publiek geeft zijn mening over de nieuwste releases. Vind ook de Buzz van de redactie!

Het studentenleven: Naarmate de examens naderen, vind je veel artikelen om je te helpen slagen in je studie: Bac, Brevet, stages en oriëntatie.

Psycho-Sexo: vind alle tips om je seksleven op te vrolijken.

Daarnaast biedt de redactie van Public veel goede tips, maar ook liedteksten, wedstrijden, astrologie of foto’s van mensen. Tot slot kan je vanaf nu alle video’s die de krachtigste inhoud van de site illustreren en de dossiers gewijd aan actuele thema’s in speciale rubrieken ontdekken.


Magazine-Avantages.fr

Best verkopende maandblad voor vrouwen

Voor optimistische vrouwen die op zoek zijn naar feel-good oplossingen. Avantages lezeressen staan energiek in het leven en hebben een positief wereldbeeld. Avantages is een booster voor vrouwen die verantwoord willen consumeren.

De Feel Good spirit

Avantages brengt flexibiliteit en optimisme in het leven van vrouwen. De site helpt de lezeressen met nuttige tips om zich weerbaar op te stellen in een grauwe wereld en depressieve gevoelens af te wenden en/of te overwinnen. Door de keuze van artikels, gericht engagement en doelstellingen anticipeert Avantages op de nieuwe consumentenervaring die plezier en verantwoord consumeren combineert.


AuFéminin

Vrouwen boven alles

AuFeminin is ’s werelds grootste uitgever van content en communities voor vrouwen en is actief op alle platformen (websites, mobile, tablets, TV, print).

Aufeminin is de afgelopen jaren door NetObserver® uitgeroepen tot het favoriete Franse vrouwenmerk en brengt een gemeenschap van vrouwen samen over onderwerpen als mode, ouderschap, schoonheid, koken, nieuws en entertainment.

Sterke waarden en sociaal engagement

De inhoud en activiteiten van de aufeminin groep staab voor volgende universele waarden:

  • Vrijheid van meningsuiting
  • Eerbied voor de mensenrechten, de rechten van de vrouw en de rechten van het kind
  • Diversiteit en gelijkheid van mannen en vrouwen
  • Toegang tot gezondheidszorg, onderwijs, cultuur, informatie en digitale technologie
  • Bescherming van de privacy en persoonlijke informatie

Gedreven door dit engagement streven de aufeminin media ernaar om alle sociale kwesties in hun redactionele platforms te integreren.

De ‘Club des Expertes’ is een community van vrouwelijke experts die met aufeminin samenwerken om wekelijks producten te testen (schoonheid, voeding, mode) en hun ervaringen te delen.

Aufeminin sterk vertegenwoordigd op verschillende sociale netwerken:
Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, LinkedIn, Pinterest, YouTube en Tik tok.


Cosmopolitan.com

The number 1 Millenial brand

Cosmopolitan helpt miljoenen vrouwen om het beste uit zichzelf te halen en hun leven te leiden op de manier waarop zij dat willen. Cosmopolitan inspireert en motiveert met persoonlijk en hands on advies op het gebied van beauty, fashion, health, liefde en sex.

De Cosmo vrouw is een Fun, Fearless, Female die zich verbonden voelt met het sterke empowerment merk Cosmopolitan. Ze vindt het belangrijk om het beste uit zichzelf te halen en zich goed te voelen. Door zichzelf goed te verzorgen- zowel op uiterlijk als op health gebied – voelt ze zich sterker en kan ze de wereld aan.

Life improvement platform

Cosmopolitan is wereldwijd het grootste glossy magazine voor Sterke, Slimme en Sexy vrouwen. Elke maand alles over liefde, relaties, carrière, gezondheid, uitgaan, beauty, mode, reizen, spraakmakende interviews met celebrity’s en nog veel meer! Cosmopolitan makes the best of you, elke maand weer.

Cosmopolitan is het grootste life improvement platform voor de Millennial vrouw.  Een platform dat vrouwen helpt en inspireert hun lifegoals te bereiken. Persoonlijke doelen van Millennials vormen het uitgangspunt bij alles wat we doen. We help young women to stand stronger in life.

Kerncijfers

  • De Cosmo-vrouw is een fun, fearless female die zich verbonden voelt met het sterke empowerment-merk Cosmopolitan.
  • Ze vindt het belangrijk om het beste uit zichzelf te halen en zich goed te voelen. Door zichzelf goed te verzorgen – zowel op uiterlijk als op health gebied – voelt ze zich sterker en kan ze de wereld aan.
  • De Cosmo-vrouw waardeert vriendschap en relaties met anderen enorm. Ze ziet het belang van het goed zorgen voor de wereld in, zolang het op een low key-manier haalbaar is.
  • De Cosmo-vrouw is sterk geïnteresseerd in: beauty & personal care, mode & -trends en events.
  • De Cosmo-vrouw besteedt meer geld dan haar omgeving uit aan: cosmetica, kleding en vakanties.

ELLE

ELLE is intelligent en neemt mode serieus

ELLE.fr is de site van alle nieuwste trends op het gebied van mode, schoonheid, mensen, vrije tijd, koken, decoratie of het ELLE Active-gedeelte om zo dicht mogelijk bij het universum van het merk en de verwachtingen van de lezers te blijven. Je vindt er ook praktisch advies, video-tips, portretten en confidenties van sterren en ontwerpers…

Pebble Media biedt de Belgische bezoekers aan op Elle.fr

ELLE = MODE = ELLE

De Franse oprichtster Hélène Lazareff zei het al in 1945: “ELLE is all about creating appetite”. ELLE is het grootste modeblad ter wereld, waarbij mode ook staat voor beauty, uitgaan, hotspots en hot people. De redacteuren zijn er 24/7 mee bezig en staan model voor de doelgroep: hoogopgeleide vrouwen (en vooruit, 1 man) die in de stad wonen en werken, veel reizen, uitgaan en gek zijn op mode. ELLE weerspiegelt de tijdgeest en de belevingswereld van haar lezeres en is always in the know.

Onder supervisie van de plaatselijke redacties en via 4 grote thema’s (Mode, Beauty, Maatschappij en Actualiteit) volgt de nieuwe ELLE.be alle huidige trends en biedt het surfers een echte ‘Belgische’ kijk op de nationale en internationale vrouwelijke actualiteit.  

ELLE is INSPIRATIE , ASPIRATIE , NOOIT ALLEDAAGS OF GEWOONTJES

ELLE digitaal

ELLE in digitale versies: de continue ELLE-ervaring. Alle expertise, de toon en het unieke universum van ELLE’s News, Fashion, Beauty en Lifestyle zijn op elk moment terug te vinden op ELLE.FR, het alter ego van ons magazine of op de sociale gemeenschappen voor een duik in het bruisende hart van ELLE. Exclusieve inhoud en formaten om te lezen, te bekijken en te beleven, altijd zo dicht mogelijk bij onze lezers van vandaag en morgen.


MagicMaman.com

Alles voor de Super-Mama

Wat jonge (of toekomstige) moeders ook meemaken, MagicMaman geeft een schat aan nuttige informatie die de moeders helpen om de verschillende vroege levensfasen te begrijpen. Er zijn zoveel vragen over zwangerschap, eetgewoonten, opvoeding, verzorging, … MagicMama(n) probeert ze allemaal klaar en duidelijk te beantwoorden met artikels verdeeld in 5 grote chronologische categorieën (van de kinderwens tot het omgaan met een 18-jarige).  

Advies van moeders voor moeders

En wat is er nu beter dan het advies van andere moeders? Je krijgt als bezoeker een antwoord op al je vragen, vindt er tal van artikels geschreven door communityleden en kan je ervaringen delen met andere mama’s op de verschillende forums van de website.    

MagicMaman biedt echter meer dan louter informatie. De website verwent trouwe bezoekers met ontspanning via allerlei wedstrijden, online spelletjes en kortingsbonnen. Bezoekers kunnen zelfs rechtstreeks online bestellingen plaatsen. Dit alles maakt van deze website een onmisbare omgeving voor elke jonge (of toekomstige) mama.

Secties: Magicmaman TV / Conceptie / Zwangerschap / Voornamen / Baby / Kind en tieners / School / Vrouw / Praktijk / Recepten / Thuis / Winkel / Tovenaars TV / Conceptie / Zwangerschap / Voornamen / Recepten / Thuis / Winkel


Marie Claire

Mode, beauty & Lifestyle

Live van de Marie Claire redactie. Mode, beauty, lifestyle en meer. Bij Pebble Media kan je tercht voor de Belgische bezoekers van Franse site.

De lifestyle referentie

Marie Claire is hét merk voor vrouwen met gevoel voor stijl en een brede interesse. Marie Claire combineert high fashion & beauty met journalistieke reportages. Die mix maakt Marie Claire uniek. Marie Claire heeft een groot crossmediaal bereik dankzij het magazine, woonspecial Marie Claire Maison, marieclaire.be en diverse masterclasses en events.

Marie Claire is opgebouwd rond deze pijlers: fashion, beauty, at work, lifestyle, human interest, interior, wondow on the world.