Decoidees.be

Decoratie inspiratie

De decoratiesite die uw wensen tot leven brengt – decoratie-ideeën – decoratie-inspiratie – interieurdecoratie – woningdecoratie.

Déco Idées is de Franstalige tegenhanger van Actief Wonen

Creativiteit stimuleren

Op het vlak van decoratie en interieurdesign is en blijft Deco Idées de Belgische referentie.

De missie? Stimuleer creativiteit en geef ideeën om alle decoratieve wensen te verwezenlijken in een stijl die zijn waarde heeft bewezen: Belgische enscenering, ideeën, interieurs en adressen die droom en toegankelijkheid, eigentijds en klassiek, ontdekkingen met praktische en originele oplossingen combineren.


AuFéminin

Vrouwen boven alles

AuFeminin is ’s werelds grootste uitgever van content en communities voor vrouwen en is actief op alle platformen (websites, mobile, tablets, TV, print).

Aufeminin is de afgelopen jaren door NetObserver® uitgeroepen tot het favoriete Franse vrouwenmerk en brengt een gemeenschap van vrouwen samen over onderwerpen als mode, ouderschap, schoonheid, koken, nieuws en entertainment.

Sterke waarden en sociaal engagement

De inhoud en activiteiten van de aufeminin groep staab voor volgende universele waarden:

  • Vrijheid van meningsuiting
  • Eerbied voor de mensenrechten, de rechten van de vrouw en de rechten van het kind
  • Diversiteit en gelijkheid van mannen en vrouwen
  • Toegang tot gezondheidszorg, onderwijs, cultuur, informatie en digitale technologie
  • Bescherming van de privacy en persoonlijke informatie

Gedreven door dit engagement streven de aufeminin media ernaar om alle sociale kwesties in hun redactionele platforms te integreren.

De ‘Club des Expertes’ is een community van vrouwelijke experts die met aufeminin samenwerken om wekelijks producten te testen (schoonheid, voeding, mode) en hun ervaringen te delen.

Aufeminin sterk vertegenwoordigd op verschillende sociale netwerken:
Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, LinkedIn, Pinterest, YouTube en Tik tok.


Fémina.fr

Dynamische lifestyle magazine

Femina is het toonaangevende lifestylemagazine en digitale merk voor vrouwen. Het succes is gebaseerd op de band met de ‘echte’ vrouw, op elk gebied van haar leven.

Vrouwen onder elkaar

Femina.fr biedt aantrekkelijke content in een sfeer van “vrouwen onder elkaar”.  Deze website is bijzonder populair bij Franstalige surfers en is opgebouwd rond drie pijlers: nabijheid, uitwisseling en vooral interactie met de bezoeksters.    Via een constante dialoog, aangevuld met interventies van 5 grote experts gespecialiseerd in de thema’s van de website (Mode, Psy, Seks, Gezondheid en Familie), kan iedere vrouw op Femina.fr een antwoord vinden op al haar vragen. Dat geldt des te meer voor het ‘Forum des Féminautes’, een ontmoetingsplaats voor duizenden surfers op zoek naar een antwoord op hun dagelijkse vragen.


Psyhologies.com

Gids naar zelfkennis

Alles om jezelf beter te leren kennen en je leven aangenamer te maken (zelfkennis, therapieën, gezondheid, opvoeding, relaties, seksualiteit, …). Een website vol herkenbare onderwerpen, dossiers, tests, deskundig advies, tips en duiding.

Pebble Media biedt zowel de Nederlandstalige als Franstalige versie van de site aan op Psychologies.be én ook de Franse versie op Psychologies.com

Een vrouwenplatform met psychologische insteek

Psychologies is geen platform voor specialisten, maar een vrouwenblad met psychologische insteek VOOR IEDEREEN DIE BEWUST IN HET LEVEN WIL STAAN.

Diepgaande artikels over relaties, seksualiteit, opvoeding en zelfkennis zetten je aan het denken. Over jezelf, je familie, je vrienden, en de maatschappij waar we vandaag in leven.


Cosmopolitan.com

The number 1 Millenial brand

Cosmopolitan helpt miljoenen vrouwen om het beste uit zichzelf te halen en hun leven te leiden op de manier waarop zij dat willen. Cosmopolitan inspireert en motiveert met persoonlijk en hands on advies op het gebied van beauty, fashion, health, liefde en sex.

De Cosmo vrouw is een Fun, Fearless, Female die zich verbonden voelt met het sterke empowerment merk Cosmopolitan. Ze vindt het belangrijk om het beste uit zichzelf te halen en zich goed te voelen. Door zichzelf goed te verzorgen- zowel op uiterlijk als op health gebied – voelt ze zich sterker en kan ze de wereld aan.

Life improvement platform

Cosmopolitan is wereldwijd het grootste glossy magazine voor Sterke, Slimme en Sexy vrouwen. Elke maand alles over liefde, relaties, carrière, gezondheid, uitgaan, beauty, mode, reizen, spraakmakende interviews met celebrity’s en nog veel meer! Cosmopolitan makes the best of you, elke maand weer.

Cosmopolitan is het grootste life improvement platform voor de Millennial vrouw.  Een platform dat vrouwen helpt en inspireert hun lifegoals te bereiken. Persoonlijke doelen van Millennials vormen het uitgangspunt bij alles wat we doen. We help young women to stand stronger in life.

Kerncijfers

  • De Cosmo-vrouw is een fun, fearless female die zich verbonden voelt met het sterke empowerment-merk Cosmopolitan.
  • Ze vindt het belangrijk om het beste uit zichzelf te halen en zich goed te voelen. Door zichzelf goed te verzorgen – zowel op uiterlijk als op health gebied – voelt ze zich sterker en kan ze de wereld aan.
  • De Cosmo-vrouw waardeert vriendschap en relaties met anderen enorm. Ze ziet het belang van het goed zorgen voor de wereld in, zolang het op een low key-manier haalbaar is.
  • De Cosmo-vrouw is sterk geïnteresseerd in: beauty & personal care, mode & -trends en events.
  • De Cosmo-vrouw besteedt meer geld dan haar omgeving uit aan: cosmetica, kleding en vakanties.

ELLE

ELLE is intelligent en neemt mode serieus

Mode is immers veel meer dan labels alleen: een vorm van kunst, toekomstvisie of maatschappijkritiek. Daarbij is ELLE praktisch en geeft ze een duidelijke, draagbare vertaling van trends & catwalks, door high end met high street te mixen. Want niet iedereen wil of kan zich van boven tot onder behangen met designerkleding. Waar ELLE in uitblinkt: relativeren en amuseren, in witty columns, opinies en reportages.  

Naast Elle.be biedt Pebble Media ook de Belgische bezoekers aan op Elle.fr

ELLE = MODE = ELLE

De Franse oprichtster Hélène Lazareff zei het al in 1945: “ELLE is all about creating appetite”. ELLE is het grootste modeblad ter wereld, waarbij mode ook staat voor beauty, uitgaan, hotspots en hot people. De redacteuren zijn er 24/7 mee bezig en staan model voor de doelgroep: hoogopgeleide vrouwen (en vooruit, 1 man) die in de stad wonen en werken, veel reizen, uitgaan en gek zijn op mode. ELLE weerspiegelt de tijdgeest en de belevingswereld van haar lezeres en is always in the know.

Onder supervisie van de plaatselijke redacties en via 4 grote thema’s (Mode, Beauty, Maatschappij en Actualiteit) volgt de nieuwe ELLE.be alle huidige trends en biedt het surfers een echte ‘Belgische’ kijk op de nationale en internationale vrouwelijke actualiteit.  

ELLE is INSPIRATIE , ASPIRATIE , NOOIT ALLEDAAGS OF GEWOONTJES


Actief Wonen.be

Alles voor een levendig huis

Als het over wonen en interieurinrichting gaat, blijft Actief Wonen de referentie onder de Belgische interieur- en lifestylebladen.

Actief Wonen doet je stijl en trends thuis beleven!

Jouw inspiratiebron

Op een gevarieerde en aanstekelijke manier brengt het magazine alle facetten van het wonen aan bod, met interieurs die tot de verbeelding spreken en inspireren, shoppings die spelenderwijs hedendaags met klassiek combineren en gespecialiseerde dossiers vol Belgische adressen, die actuele onderwerpen op een toegankelijke en begrijpelijke manier uitspitten.


MagicMaman.com

Alles voor de Super-Mama

Wat jonge (of toekomstige) moeders ook meemaken, MagicMaman geeft een schat aan nuttige informatie die de moeders helpen om de verschillende vroege levensfasen te begrijpen. Er zijn zoveel vragen over zwangerschap, eetgewoonten, opvoeding, verzorging, … MagicMama(n) probeert ze allemaal klaar en duidelijk te beantwoorden met artikels verdeeld in 5 grote chronologische categorieën (van de kinderwens tot het omgaan met een 18-jarige).  

Advies van moeders voor moeders

En wat is er nu beter dan het advies van andere moeders? Je krijgt als bezoeker een antwoord op al je vragen, vindt er tal van artikels geschreven door communityleden en kan je ervaringen delen met andere mama’s op de verschillende forums van de website.    

MagicMaman biedt echter meer dan louter informatie. De website verwent trouwe bezoekers met ontspanning via allerlei wedstrijden, online spelletjes en kortingsbonnen. Bezoekers kunnen zelfs rechtstreeks online bestellingen plaatsen. Dit alles maakt van deze website een onmisbare omgeving voor elke jonge (of toekomstige) mama.

Secties: Magicmaman TV / Conceptie / Zwangerschap / Voornamen / Baby / Kind en tieners / School / Vrouw / Praktijk / Recepten / Thuis / Winkel / Tovenaars TV / Conceptie / Zwangerschap / Voornamen / Recepten / Thuis / Winkel


Marie Claire

Mode, beauty & Lifestyle

Live van de Belgische Marie Claire redactie. Mode, beauty, lifestyle en meer. Bij Pebble Media kan je tercht voor zowel de Belgische editie (NL + FR) als ook de Belgische bezoekers van Franse editie.

De lifestyle referentie

Marie Claire is hét merk voor vrouwen met gevoel voor stijl en een brede interesse. Marie Claire combineert high fashion & beauty met journalistieke reportages. Die mix maakt Marie Claire uniek. Marie Claire heeft een groot crossmediaal bereik dankzij het magazine, woonspecial Marie Claire Maison, marieclaire.be en diverse masterclasses en events.

Marie Claire is opgebouwd rond deze pijlers: fashion, beauty, at work, lifestyle, human interest, interior, wondow on the world.

De kerncijfers

Marie Claire is met haar website, social media en nieuwsbrieven altijd up-to-date en overal. Marieclaire.be bereikt gemiddeld 370.000 bezoekers en heeft 600.000 pageviews per maand. Marie Claire biedt haar hechte online community een dagelijkse portie nieuws, fashion, beauty en meer. Adverteerders kunnen hierop aanhaken in de vorm van samenwerkingen, advertorials, advertenties en interactieve content.