LinkedIn

Het meest betrouwbare social media platform

LinkedIn is een van de grootste sociale netwerken ter wereld en zeer zeker het belangrijkste zakelijke netwerk. Daarenboven is LinkedIn het meest betrouwbare social media platform dat adverteerders een brand safe omgeving biedt.

Tought leadership

Marketeers doen beroep op LinkedIn voor de kwalitatief hoogwaardige gegevens. Het professionele platform maakt het mogelijk om gericht je content te bezorgen aan de LinkedIn leden volgens hun interesses. Het is ook mogelijk voor de adverteerder om de eigen gegevens te matchen met het sociale platform om zo gekwalificeerde prospects te bereiken, maar ook door deze leden te retargetten met het oog op lead generation en acquisitie.

De leden wenden zich op hun beurt tot LinkedIn voor toegang tot kennis. Of het nu gaat om het lezen van verhalen van experts of toegang tot professionele training, leden engageren zich op het platform om hun vaardigheden en ervaring in hun sector te ontwikkelen. Voor leuke video’s met katten of grappige vaktantiefoto’s ga je op andere sociale platforms, bij LinkedIn wordt bewust gekozen om tijd te investeren. Als marketingprofessional is het essentieel om zich te richten op de content waarmee ze hun carrière kunnen ontwikkelen en hun kennis vergroten.

3.7 mio gebruikers in België

Dankzij nauwkeurige, gedeelde profielgegevens van de LinkedIn leden kunnen merken prospecten bereiken door interessante en relevante content in hun nieuwsfeed te publiceren. Zo ontwikkelen zij hun commerciële relaties in elke fase van het verkoopproces. Van het creëren van bekendheid tot het genereren van gekwalificeerde leads en het werven van nieuwe klanten.

In België heeft LinkedIn een bereik van meer dan 3,7 miljoen reeds geregistreerde gebruikers … dat je heel precies kan aanspreken via een groot aantal targetingcriteria die beschikbaar zijn op LinkedIn zoals Sector (bijvoorbeeld Finance of IT), Seniorschap (bijvoorbeeld Owner, CEO of Manager), Functie (bijvoorbeeld Accounting, HR, Legal enzovoort) of zelfs Omvang van de onderneming.


Informaticien.be

100% Belgisch IT nieuws

Informaticien is de Franstalige referentiesite voor IT professionals in België.

Actieve community

Een hyperactieve gemeenschap, eclectisch maar 100% IT-nieuws, een kritisch gevoel zonder concessies en een gekke podcast om de 15 dagen. informaticien.be, het is de meest bezochte Franstalige IT-nieuwssite in België!


Boursorama.com

Realtime beursnieuws

Beurskoersen, financiële scoops, algemeen en economisch nieuws, tendensen, beurstips… het hele spectrum van financiële informatie wordt nauwgezet geanalyseerd en in realtime bijgewerkt door meerdere teams van Boursorama-experten.

Veel gratis diensten

Een uitgebreid aanbod aan gratis diensten en toepassingen maken deze site tot een onmisbaar instrument voor beursadepten (virtuele portefeuille, dynamische en gepersonaliseerde homepage, RSS-lezer, kredietsimulator, …).

Dit alles verklaart het grote succes van deze website binnen zijn specifiek segment en vormt de basis voor een sterke selectiviteit op doelgroepen met mogelijke interesse in financieel en economisch nieuws (met name kaderleden en bedrijfsleiders).


Canvas.be

Maak(t) tijd voor meer

Canvas heeft programma’s die duiding en verdieping brengen van de dagelijkse actualiteit en van relevante maatschappelijke thema’s. Canvas steekt zijn nek uit om tijd te maken en te geven aan mensen en inzichten die er echt toe doen.

De redactie kiest die thema’s samen met makers die in de wereld staan, met partners uit het middenveld en met media-collega’s in binnen- en buitenland. 

Verruimd digitaal aanbod

Naast het televisieaanbod zet Canvas volop in op een vernieuwd en verruimd digitaal aanbod en samenwerking met externe partners. Daarbij zijn de vijf Canvas-domeinen het uitgangspunt: nationale en internationale politiek, kunst en cultuur, wetenschappen, economie en ondernemen, en sport. Op Canvas.be kunnen veel eigen programma’s bekeken worden en is extra achtergrondinfo ter beschikking.

“Canvas steekt zijn nek uit om tijd te maken en te geven aan mensen en inzichten die er echt toe doen.”

Die verdieping brengt Canvas ook in meeslepende documentaires, die toegankelijk zijn door de mix van informatie, human interest en beleving.

Domeinen zoals cultuur, wetenschappen, levensbeschouwing, natuur en wereldgeschiedenis hebben daarin een vaste stek. De fictie van Canvas is uniek: je kan bij Canvas spannende Europese series als eerste ontdekken.

Er is ook tijd voor sport: zowel live verslaggeving als documentaires komen aan bod. De documentaires bieden nieuwe inzichten in de mens en de mechanismen achter de sporter.

And last but not least: Canvas wil de verhalen langer bij een breder publiek laten leven. Daarom zet Canvas in op complementaire distributiekanalen zoals VRT NU en digitale en sociale media.


De kerncijfers

  • 10.880 unieke bezoekers per dag op de Canvas-website (gemiddelde december 2017 – februari 2018).
  • 844.432 pageviews per dag op de Canvas-website (gemiddelde december 2017 – februari 2018).

Beursduivel.be

De grootste informatiebron voor beleggers

Beursduivel.be is opgericht in 2003 en is sindsdien uitgegroeid tot één van de grootste informatiebronnen voor beleggers in België. De bezoeker kan er terecht voor het laatste economisch en beursnieuws en voor realtime koersen. Ervaren financieel journalisten brengen exclusief nieuws en tips en adviezen over de beurs. Daarnaast schrijven deskundigen, zoals vermogensbeheerders en beleggingsgoeroes, dagelijks columns, waarin zij hun visie op de laatste ontwikkelingen geven. Beursduivel.be is onderdeel van IEX Media.

Beursduivel.be is vernieuwd!

Sinds kort kan je op Beursduivel.be realtime Belgische koersen én nieuws over de Belgische beurs vinden, naast het Amsterdamse, Europese en Amerikaanse beursnieuws. Naast meer aandacht voor Belgisch nieuws, zullen ook vaker columns en adviezen van experts die hun sporen verdiend hebben in de Belgische beurswereld gepubliceerd worden. Op het forum kunnen beleggers in contact komen met andere beleggers en met hen discussiëren over de beurs of individuele aandelen.

Bezoekersprofiel

De bezoeker van Beursduivel.be is voornamelijk hoog of middelbaar opgeleid, in ruim vier op de vijf gevallen man en meer dan 60% is 55 jaar of ouder. Toch weet ook de jongere belegger Beursduivel te vinden: bijna 20% is jonger dan 44 jaar. De doelgroep is vooral geïnteresseerd in beleggen, financiële dienstverlening, vastgoed, auto’s en motoren, entertainment en lifestyle. Daarnaast wordt het beursnieuws op de voet gevolgd. Bezoekers hebben in het verleden belegd, beleggen op dit moment of denken erover na om weer te gaan beleggen. De doelgroep houdt de markt scherp in de gaten om kansen te zien, hierop in te spelen en rendement te behalen.

Op het vernieuwde Beursduivel vinden beleggers

  • Belgisch én Amsterdams, Europees en overig internationaal financieel nieuws
  • Realtime koersen
  • Opinies van Belgische beursexperts
  • Persoonlijk: watchlist en schaduwportefeuille
  • Beleggers kunnen zich tevens aanmelden voor de ochtendnieuwsbrief of de ‘Tips & Opinie’ nieuwsbrief van Beursduivel


01Net.com

Sinds de jaren 2000 ondersteunt 01net de Fransen in hun digitale leven. 01net is beschikbaar in tijdschriften, digitale en web-tv’s en biedt een reeks van multi-ondersteunde inhoud en diensten in de hightech wereld. 01net.com is verkozen tot de favoriete hightech site van de Fransen en biedt het meest complete redactionele aanbod op de markt met een drievoudige positionering.

Favoriete hightech

01net.com is verkozen tot de favoriete hightech site van de Fransen en biedt het meest complete redactionele aanbod op de markt met een drievoudige positionering:

  • Informeren – met het laatste nieuws over de technologische cultuur (trends, tentoonstellingen, acteurs, …)
  • Aanbevelen – dankzij Labo 01net worden elk jaar meer dan 700 producten onderworpen aan grondige tests om internetgebruikers te helpen bij hun aankoopkeuzes
  • Consumenten – door het aanbieden van een gratis download service in volledige en legale versie, een selectie van goede tips en aanbiedingen voor evenementen.


Kerncijfers:

Met 6,9 miljoen unieke bezoekers en bijna 1,5 miljoen fans en volgers op sociale netwerken is 01net.com nu het toonaangevende redactionele merk op High-Tech met een publiek dat zich inzet voor onze inhoud.

BFMTV

Als eerste op het nieuws!

BFMTV, een algemene nieuwszender, werd in 2005 met de digitale kanalen opgericht. Het werd de belangrijkste nieuwszender in Frankrijk in 2008 en heeft deze titel sindsdien nooit meer verloren. In de loop der jaren is BFMTV uitgegroeid tot het belangrijkste Franse nieuwsmerk. Een kracht die de zender in staat stelt 10 miljoen kijkers per dag aan te trekken en zich te positioneren als de favoriete nieuwszender van de Fransen.

24/7 live nieuws

Met een redactie van bijna 200 journalisten brengt BFMTV het laatste nieuws, overal, altijd en op alle schermen. BFMTV is aanwezig op alle nieuwsevenementen, dankzij de uitzonderlijke rechtstreekse verslaggeving van evenementen, zoals de presidentsverkiezingen van 2017.

BFMTV begeleidt de Fransen op elk moment van de dag en houdt hen op de hoogte. Het is het enige kanaal in Frankrijk dat 20 uur live-uitzendingen per dag aanbiedt, van 4.30 tot 12.30 uur. Als referentiekanaal biedt BFMTV vaste nieuwsafspraken, zoals de “Première Edition” in de ochtend, de interviews van “Bourdin Direct” of “Grand Angle” van 22.00 tot 00.00 uur met zijn reportages die het nieuws grondig analyseren.

Kerncijfers

  • 1e nieuwszender in Frankrijk
  • BFMTV is meer dan 4 keer groter dan de 2e nieuwszender in Frankrijk
  • BFMTV is de marktleider in de ochtend in Frankrijk voor de 25-49 jarigen