Spotify Programmatic Buying via Pebble Media

Spotify Programmatic

Spotify en Pebble Media versterken hun samenwerking door Programmatic buying mogelijk te maken in de Belgische markt via Pebble Media. Met de aanwezigheid in en kennis van de Belgische markt zal Pebble Media trading desks benaderen om deze manier van aankoop nog beter te integreren in de advertentiemarkt en Spotify te positioneren als dé bestemming voor digital audio. Met deze logische stap zal Pebble Media digitale audio verder ontwikkelen in de Belgische markt.

Spotify is wereldwijd de populairste aanbieder van audio streaming. Dit biedt commerciële opportuniteiten voor audio, maar ook voor video. Door de grote betrokkenheid van de gebruikers met het platform, kan Spotify uitermate hoge completion rates voorleggen. Pebble Media zal naast audio ook video via programmatic buying aanbieden.

“We zien al een tijdje bij display en video advertising een shift naar meer geautomatiseerd of programmatic aankopen. Met Pebble Media spelen we hier ook op in. Daarom zijn we blij dat we nu ook Spotify zowel audio als video via programmatic buying kunnen aanbieden in de markt. Dit ligt in lijn met onze manier van werken en de vraag uit de markt. Daarenboven is het voor adverteerders een kans om Spotify te ontdekken. Door programmatic buying aan te bieden, verlagen we de drempel naar Spotify voor adverteerders die Spotify nog niet kennen. Ze kunnen het platform nu gemakkelijk ontdekken en testen.”
Koen Van Rhijn, CEO Pebble Media

Meer informatie over Spotify