Spotify

Muziek voor iedereen

Met Spotify kun je makkelijk de juiste muziek of podcast vinden voor elk moment – op je telefoon, je computer, je tablet en meer. Er staan miljoenen nummers en afleveringen op Spotify. Dus of je nu in de auto zit, aan het sporten bent, een feestje viert of lekker aan het relaxen bent, je hebt altijd de juiste muziek of podcast binnen handbereik. Kies waarnaar je wilt luisteren of laat je verrassen door Spotify.

The Streaming generation

Wereldwijd merken we een gedragsverandering van ‘ownership’ naar ‘access’: door AirBNB moet je niet zelf een eigen vakantievilla te bezitten, door Netflix/Prime moet je niet langer een substantiële DVD-collectie hebben en misschien heb je zelfs geen wagen meer nodig als je overal een Uber kan nemen. “Uber, ’s werelds grootste taxibedrijf, bezit geen voertuigen. Facebook, ’s werelds populairste media-eigenaar, creëert geen content. Alibaba, de meest waardevolle retailer, heeft geen voorraad. En Airbnb, ’s werelds grootste aanbieder van accommodatie, bezit geen onroerend goed. Er is iets interessants aan de hand” – Tom Goodwin (2014)

Aantrekkelijk commerciëel platform

Adverteerders waarderen Spotify om vier belangrijke redenen:

  • Betrokkenheid. De gebruikers zijn de hele dag door zeer betrokken met Spotify.
  • Relevantie. De unieke dataset van Spotify stelt merken in staat om op de juiste momenten contextueel relevant te zijn.
  • Kwalitatief hoogwaardige advertentie omgeving. Spotify biedt een in-app-omgeving voor audio-, video- en display-advertenties met hoge viewability in een brand safe omgeving.
  • Oplossingen met impact. Spotify beschikt over bewezen resultaten voor grote merken. Bereik een betrokken publiek.