Marie-Julie Billen nieuwe aanwinst bij Pebble Media

Dat het leven niet stilgevallen is tijdens de COVID-19 lockdown bewijst Marie-Julie Billen. Op 20 april – in volle Corona crisis – maakte zij de overstap van Wavemaker naar Pebble Media. Marie-Julie is geen groentje in de digitale wereld: eind 2009 begon ze als Account Manager bij het toenmalige BeweB. Via Ligatus kwam ze bij Wavemaker terecht waar ze als Digital Manager en Programmatic Expert ruim ervaring op deed in de digitale markt en met de verschillende programmatic technologieën. Deze kennis vormt de basis van haar nieuwe functie als Expert Insights & Sales bij Pebble Media.

Nils Dero, Sales Director Pebble Media: “Marie-Julie viel ons op door haar uitgebreide technische kennis alsook haar kennis van de reclame-markt. Het is vooral deze technische kennis die ze in haar nieuwe functie zal delen met onze klanten en zeker ook met de Pebble Media collega’s. We zijn blij dat ze in deze moeilijke omstandigheden er onmiddellijk is in gevlogen, haar enthousiasme en kennis zijn een toegevoegde waarde voor het Pebble Media team”.

“Dat het niet gemakkelijk is geweest om tijdens de Covid periode een nieuwe job te starten, heb ik vaak gehoord. Maar dat heeft het juist zo spannend en uitdagend gemaakt. Pebble Media biedt me de mogelijkheid om terug aan de kant van de publishers te werken. Sterke mediamerken, innovatie en data, ik wil bij deze evolutie mijn steentje bijdragen. Ik heb de eerste weken vooral de tools en de processen aangeleerd en mijn nieuwe collega’s via online meetings leren kennen. Ik kijk uit naar de dagen dat we niet van thuis uit moeten werken”, aldus Marie-Julie Billen, Expert Insights & Sales.  

Door de COVID-19 maatregelen startte Marie-Julie vooral achter de schermen (letterlijk), maar met de versoepelingen treed ze nu meer op de voorgrond en zal ze snel een vertrouwd gezicht worden bij Pebble Media en haar klanten.