Uitbreiding productaanbod bij DaviD

Het productaanbod wordt enerzijds uitgebreid met de mogelijkheid om alle DaviD-data ook in I/O te koppelen aan de verschillende producten en formaten.Naast de bestaande DMP-segmenten wordt het data-aanbod verder gesofisticeerd met de integratie van PREDICUBE. Campagnes worden met de Predicube-technologie via act-alike targeting geoptimaliseerd in functie van de campagne-objectieven.

PREDICUBE/INSIGHTS zal klanten begeleiden in hun zoektocht naar data-inzichten over het surfgedrag van hun doelgroep.

Qua advertentieformaten wordt de adverskin/takeover als impact-formaat toegevoegd.

“De ontwikkeling van een digitaal ecosysteem met data was tot nu toe een heel boeiend traject. Het is heel fijn te zien hoe klanten dit verhaal integreren in hun digitale plannen. Met onze versterkte salesploeg creëren we een extra meerwaarde bij onze klanten en begeleiden we hen in de verworven inzichten en het optimaliseren van hun campagnes.“
Pieter Jadoul