Zekere impact binnen de 24 uur!

Is je campagne tijdgevoelig of zoek je een snelle impact? Dan is de Headliner formule de oplossing.

Hoe werkt het?

Elk formaat binnen het Headliner-pakket krijgt voorrang boven alle run-of-site media. Gebruikers ontvangen een dubbele frequency cap voor elk product binnen het pakket. Beschikbaar in video, audio, display en multiformat.

Vanaf nu is het ook mogelijk om met Spotify Headliner in 24 uur ad recall en brand awareness te creëren met audio, video en/of display. Elk formaat binnen het Headliner-pakket krijgt voorrang boven alle run-of-site media, wat betekent dat je spot of advertentie met prioriteit op alle advertentie ruimtes wordt uitgezonden/getoond.

Headliner is interessant bij een lancering of een evenement dat net dat tikkeltje extra nodig heeft. Svooike Demunter: “Het product is nog maar net op de markt in Europa. Het was een groot succes in Noord-Amerika, getuige daarvan een recente campagnes van Disney voor zowel de films ‘The Nutcracker and the Four Realms’ als ‘Captain Marvel’. Ook Coca Cola heeft al tests gedaan en was laaiend enthousiast over de resultaten. Vanaf nu kan je er ook in België gebruik van maken. »